neděle 7. června 2015

KDO JSEM??

Ahoj. Rozhodla jsem se napsat další článek v němž se hodlám zaměřit na to, kdo vlastně jsem.
1) Jmenuji se Tereza.
2) Nesnáším, když mě někdo tak oslovuje.
3) Říkám si Terezz.
4) Miluji Anime.
5) Nesnáším tupé lidi.
6) A faleš.
7) Nenávídím pomluvy.
8) A přetvářku.
9) A přitom se někdy musím tvářit, jak je všechno skvělé, i když není.
10) Tak dlouho jsem se tvářila jak je všechno v pořádku, až jsem tomu málem uvěřila.
11) Teď, právě v tuhle chvíli, jsem šťastná.
12) Jsem s lidmi se kterými jsem opravdu ráda a opravdu a upřímně šťastná.
13) Občas se podezírám z alkoholismu.
14) Miluji noční procházky. Proč? Asi proto, že v ulicích v noci moc lidí není.
15) Občas dělám věci, které bych dělat neměla.
16) Špatné věci.
17) Trpím mentální anorexií.
18) A úzkostně-depresivní poruchou.
19) Poslouchám kolem 100 interpretů.
20) Občas si protiřečím.
21) Byla jsem hospitalizována na psychiatrické klinice.
22) Od jisté doby se zajímám o psychologii.
23) A filosofii.
24) Žít a nefilosofovat je jako mít celý život zavřené oči a nikdy se je ani nepokusit otevřít.
25) Ráda píšu.
26) Jsem ráda, že už zase dokážu číst a psát. V nejhorší fázi depresí to totiž nedokážete.
27) Jak mě psaní chybělo!
28) Ráda i čtu.
29) Mezi moje nejoblíbenější autory patří: Lustig, Kafka, Nietszche, Ajtmatov, Bukowski..
30) Jedna rada: Pokud jste na pokraji zhroucení nečtěte Nietszcheho...
31) Dělám si co chci.
32) Jsem snílek.
33) Miluji lyžování.
34) A bruslení.
35) Chci změnit svět.
36) Chci pomáhat nějak významně lidem.
37) Mám ráda horory. Ani nevím proč.
38) Nejoblíbenější film? Sala samobojcow.
39) Potom asi: Veronika se rozhodla zemřít.
40) A samozdřejmě Hvězdy nám nepřáli.
41) Jednou budu bydlet na Moravě.
42) Budu mít spoustu dětí.
43) A půlkilometrovou zahradu.
44) Velkého psa.
45) Mám ráda černou barvu.
46) Snažím se postupně propracovat k vegetariánství a poté se chci stát veganem.
47) Hrozně ráda vařím.
48) Když jsem byla malá chtěla jsem být modelka.
49) Potom herečka a nakonec zdravotní sestra.
50) Jednou ze mě bude zdravotní sestra!
51) Já to dokážu!!
52) Jednou budu mít dceru, která se bude jmenovat buď Karolínka nebo Rozárka.
53) Nebo Hedvika.
54) Mám jizvy, na které tedy nejsem pyšná, od sebepoškozování.
55) Občas trpím nespavostí.
56) To potom vypiju litry kafe, abych se vůbec udržela při životě.
57) Do toho vypiju vždycky pár energetických nápojů..
58) Divím se, že mě to ještě nezabilo..
59) Mám zkreslené vnímání - nevidím se tak jak doopravdy vypadám..
60) A myslím, že by to pro teď už stačilo.

Žádné komentáře:

Okomentovat